Cukrovka a vše o tom!

Zprávy o světě diabetu, nový vývoj, produkty.

Přechod z Lantusu na.

Zpráva Dimon “09/20/2007, 20:01

Hmm, protože tento humalog může být pozadím, působí po dobu 2 hodin.

Včera jsem snížil dávku o 2 jednotky (na 16), ráno 5.8. Ale dnes odpoledne po jídle asi 9.
Ano, a já už jsem prošel. Po nějakém čase na 16 hodin ráno bude kecy. Je to něco napravit znovu? Kuya, nebudu tak nudit.

Najděte si dobrého lékaře, který vás nejen vyzvedne, ale také vysvětlí, co je to!

Zpráva Dimona “09/22/2007, 21:13

Zpráva Tabletka »09/22/2007, 21:22

Zpráva Malka »09/22/2007, 22:31

Přepnout z Lantus na.

Zpráva od Johnika 24. září 2007, 1:43

Přepnout z Lantus na.

Lily's post »09/24/2007, 9:02

Každý je individuálně. Mám 2 roky na Novorapidu, Actrapidu a Lantusu a cítím se skvěle, poslední GG-5. Rukavice jsou více než 2 pax měsíčně a pak v mírné formě.
Líbí se mi Lantus kvůli jeho ne špičkové kvalitě. Po 1,5 hodině po jeho vstupu se cukr sníží o 1,5–2 mmol a pak ho udržuje po celou noc. To znamená, že s nějakým cukrem usnul, a tak se probudil. Hlavní věc je vybrat správnou dávku.

Inzulín Protafan: instrukce, jak nahradit a kolik stojí

Moderní léčba diabetu zahrnuje použití dvou typů inzulínu: na pokrytí základních potřeb a na kompenzaci cukru po jídle. Mezi přípravami středního nebo středního působení je první linie v žebříčku inzulín Protafan, jeho podíl na trhu je přibližně 30%.

Důležité vědět! Novinka, kterou doporučují endokrinologové pro Stálý monitoring diabetu! Potřebuju jen každý den. Přečtěte si více >>

Výrobce, společnost Novo Nordisk, je světově proslulý v oblasti boje proti diabetu. Díky jejich výzkumu se inzulín objevil ve vzdáleném roce 1950 s delší dobou působení, což umožnilo výrazně zmírnit život pacientů. Protafan má vysoký stupeň čištění, stabilní a předvídatelný účinek.

Stručná instrukce

Protafan se vyrábí biosynteticky. DNA potřebná pro syntézu inzulínu je injektována do kvasinkových mikroorganismů, po kterých začínají produkovat proinzulin. Inzulín získaný po ošetření enzymem je zcela identický s člověkem. K prodloužení účinku je hormon smíchán s protaminem a pomocí speciální technologie krystalizuje. Takto vyrobený produkt se vyznačuje stálostí jeho složení, lze si být jisti, že změna v lahvičce neovlivní hladinu cukru v krvi. Pro pacienty je důležité: čím méně faktorů ovlivňuje práci inzulínu, tím lépe bude kompenzace diabetu.

Protafan NM je dostupný ve skleněných lahvičkách s 10 ml roztoku. Lékárny a diabetici, kteří aplikují inzulín stříkačkou, dostávají lék v této formě. V kartonovém obalu 1 lahvička a návod k použití.

Protafan NM Penfill je 3 ml zásobní vložky, které lze umístit do injekčního pera NovoPen 4 (jednotka kroku 1) nebo NovoPen Echo (krok 0,5 jednotky). Pro pohodlí míchání v každé kazetě skleněná koule. V balení 5 kazet a návod.

Snížení hladiny cukru v krvi transportem do tkání, zlepšením syntézy glykogenu ve svalech a játrech. Stimuluje tvorbu bílkovin a tuků, a proto přispívá k přibývání na váze.

Používá se k udržení normálního cukru nalačno: v noci a mezi jídly. Protafan nelze použít pro korekci glykémie, pro tento účel jsou určeny krátké inzulíny.

Potřeba inzulínu se zvyšuje se svalovou zátěží, fyzickým a duševním poraněním, zánětem, infekčními chorobami. Užívání alkoholu u diabetu je nežádoucí, protože zvyšuje dekompenzaci onemocnění a může způsobit těžkou hypoglykémii.

Úprava dávky se vyžaduje také při užívání některých léků. Zvýšení - s použitím diuretik a některých hormonálních léků. Redukce - v případě současného podávání s hypoglykemickými tabletami, tetracyklinem, aspirinem, antihypertenzivy ze skupin blokátorů AT1 receptorů a ACE inhibitory.

Nejčastějšími nežádoucími účinky jakéhokoliv inzulínu jsou hypoglykémie. Při použití přípravků NPH je riziko padajícího cukru v noci vyšší, protože mají vrchol působení. Noční hypoglykémie je nejzávažnější u diabetes mellitus, protože pacient nemůže diagnostikovat a korigovat je nezávisle. Nízký obsah cukru v noci je důsledkem nesprávně zvoleného dávkování nebo individuálních charakteristik metabolismu.

U méně než 1% diabetiků způsobuje inzulin Protafan mírné lokální alergické reakce ve formě vyrážky, svědění, otok v místě vpichu injekce. Pravděpodobnost závažných generalizovaných alergií je nižší než 0,01%. Mohou také nastat změny v podkožním tuku - lipodystrofii. Jejich riziko je vyšší při nedodržení injekční techniky.

Protafan je zakázán používat u pacientů s těžkými alergiemi nebo angioedémem na inzulin v anamnéze. Jako náhražka je lepší použít NPH-insuliny s podobným složením, ale inzulínové analogy - Lantus nebo Levemir.

Protafan by neměli užívat diabetici se sklonem k hypoglykémii, nebo pokud jsou jeho příznaky vymazány. Je prokázáno, že analogy inzulínu jsou v tomto případě mnohem bezpečnější.

Více informací o Protafanu

Níže jsou uvedeny všechny základní informace o léku.

Doba akce

Míra přístupu Protaphanu z podkožní tkáně do krevního oběhu u pacientů s diabetem je odlišná, takže není možné přesně předpovědět, kdy začne inzulin fungovat. Průměrná data:

  1. Injekce do objevení se hormonu v krvi trvá přibližně 1,5 hodiny.
  2. Protafan má vrchol účinku, u většiny diabetiků představuje 4 hodiny od okamžiku podání.
  3. Celková doba trvání akce je 24 hodin. V tomto případě závislost trvání práce na dávce. Se zavedením 10 jednotek inzulínu bude pozorován účinek snižující glukózu Protafan asi 14 hodin, 20 jednotek - asi 18 hodin.

Vstřikovací režim

Ve většině případů je diabetes mellitus dostačující dvojnásobek zavedení přípravku Protaphan: ráno a před spaním. Večerní injekce by měly být dostatečné k udržení glykémie po celou noc.

Kritéria pro správnou dávku:

  • cukr ráno je stejný jako před spaním;
  • žádná hypoglykémie v noci.

Nejčastěji vzrůstá hladina cukru v krvi po 3. hodině, kdy je nejúčinnější produkce kontrainzulinových hormonů a účinek inzulínu je oslaben. Pokud vrchol Protafanu skončí dříve, je možná situace, která je pro zdraví nebezpečná: nepoznaná hypoglykémie v noci a vysoký cukr ráno. Abyste tomu zabránili, musíte pravidelně kontrolovat hladinu cukru ve 12 a 3 hodinách. Časová injekce může být změněna a přizpůsobena vlastnostem léku.

Vlastnosti působení malých dávek

U diabetu typu 2, gestačního diabetu u těhotných žen, u dětí, u dospělých na dietě s nízkým obsahem sacharidů, může být potřeba inzulínu NPH malé. Při malé jednorázové dávce (až 7 jednotek) může být doba trvání Protaphanu omezena na 8 hodin. To znamená, že dvě injekce předepsané instrukcemi nebudou stačit a krevní cukr se bude zvyšovat v intervalech.

Tomu se lze vyhnout, pokud třikrát každých 8 hodin píchnete inzulín Protafan: první injekce se provede ihned po probuzení, druhá během oběda s krátkým inzulínem, třetí největší, těsně před spaním.

Podle recenzí diabetiků nemůže každý dosáhnout dobré kompenzace diabetu tímto způsobem. Někdy končí noční dávka práce, než se probudí, a cukr v dopoledních hodinách se ukazuje jako vysoký. Zvýšení dávky vede k předávkování inzulínem a hypoglykémií. Jedinou cestou z této situace je přechod na inzulínové analogy s delší dobou účinku.

Závislost na jídle

Diabetici na inzulínové terapii se obvykle předepisují středně a krátké inzulíny. Krátký je nutný ke snížení glukózy v krvi z potravin. Používá se také ke korekci glykémie. Společně s Protafanem je lepší použít krátkou přípravu stejného výrobce - Actrapid, která je také k dispozici v lahvičkách a zásobnících pro injekční stříkačky.

Doba podání inzulínu Protafan nezávisí na jídle, nýbrž na stejných intervalech mezi injekcemi. Jakmile si vyberete vhodný čas, musíte se ho neustále držet. Pokud se shoduje s jídlem, Protafan může být píchnut spolu s krátkým inzulínem. Současně je jejich smíchání v jedné injekční stříkačce nežádoucí, protože je pravděpodobné, že dojde k omylu s dávkou a zpomalí účinek krátkého hormonu.

Maximální dávka

Inzulín u diabetes mellitus by měl být vztyčen tak dlouho, jak je zapotřebí k normalizaci glukózy. Nejsou nainstalovány pokyny pro použití maximální dávky. Pokud se požadované množství inzulínu Protafan zvyšuje, může to znamenat inzulínovou rezistenci. S tímto problémem stojí za to kontaktovat svého lékaře. V případě potřeby předepíše pilulky, které zlepšují působení hormonu.

Použití během těhotenství

Pokud u gestačního diabetu není možné dosáhnout normální glykémie pouze dietou, pacientům je předepsána inzulínová léčba. Léčivo a jeho dávka se volí velmi pečlivě, protože hypoglykemie i hyperglykémie zvyšují riziko vývojových defektů u dítěte. Insulin Protafan je schválen pro použití v těhotenství, ale ve většině případů budou účinnější dlouhé analogy.

Trpíte vysokým krevním tlakem? Věděli jste, že hypertenze způsobuje infarkty a mrtvice? Normalizujte tlak. Přečtěte si názor a zpětnou vazbu k metodě zde >>

Pokud se těhotenství vyskytlo u diabetu 1. typu a žena úspěšně kompenzovala nemoc Protaphanem, změna léčiva není nutná.

Kojení jde dobře s inzulínovou terapií. Protafan nezpůsobí žádné poškození zdraví dítěte. Inzulín vstupuje do mléka v minimálním množství, po kterém se rozkládá v trávicím traktu dítěte, stejně jako jakýkoliv jiný protein.

Analogy Protafana, přechod na jiný inzulín

Kompletní analogy Protafan NM se stejnými účinnými látkami a blízkými pracovními dobami jsou:

  • Humulin NPH, USA - hlavní konkurent, má podíl na trhu více než 27%;
  • Insuman Basal, Francie;
  • Biosulin N, RF;
  • Rinsulin NPH, RF.

Z hlediska medicíny není změna Protafanu na jiný NPH lék přechodem na jiný inzulín, a dokonce i v receptech je indikována pouze účinná látka, nikoli specifická značka. V praxi taková náhrada může nejen dočasně zhoršit kontrolu glykémie a vyžadovat úpravu dávky, ale také vyvolat alergii. Pokud je glykovaný hemoglobin normální a hypoglykémie je vzácná, není žádoucí odmítnout inzulin z Protafanu.

Rozdíly v analogech inzulínu

Dlouhé inzulínové analogy, jako je Lantus a Tujeo, nemají vrchol, jsou lépe tolerovány a jsou méně pravděpodobné, že způsobují alergie. Pokud diabetici mají noční hypoglykemii nebo skoky cukru z nějakého důvodu, Protafan by měl být nahrazen moderními dlouhými inzulíny.

Jejich významnou nevýhodou jsou vysoké náklady. Cena léku Protafan - asi 400 rublů. pro láhev a 950 - pro balení kazet pro pera. Inzulinové analogy jsou téměř 3krát dražší.

Ujistěte se, že se naučíte! Myslíš, že pilulky a inzulín jsou jediný způsob, jak udržet cukr pod kontrolou? Není to pravda! Můžete se o tom postarat sami. více >>

Proč je Protafan podáván místo Lantus nebo Levemir?

Proč je Protafan podáván místo Lantus nebo Levemir? 12/07/11 7:22 hod

Podle výsledků krevního testu byla dnes kočce diagnostikována diabetes. Kotu je 16 let, kastrován. Diagnóza je primární, před 6 měsíci bylo všechno normální. Hladina glukózy = 25. Lékař jmenoval Protafan. Moje otázka, proč tento lék, a ne "dlouhý" inzulín, nemohl odpovědět. Navíc pro lékaře to bylo zjevení, že existují dva typy Protaphanu: MS a NM.
Otázka: Stojí Protafan hned za to? nebo začít s jiným inzulínem? nebo jít na jinou kliniku?

Proč je předepsán Protaphan, ne Lantus nebo Levemir? 12/07/11 7:42 hod

Dobrý večer! Zřejmě je to volba vašeho ošetřujícího lékaře. Některé kočky dávají dobrou odpověď na protafan. Proto nevidím vůbec nic trestného v lékařských schůzkách vůbec. Koneckonců, kočku nezvládl. No, vlastně MS Protafan existuje v přírodě - ale není tam žádný daaaaa na prodej, stejně jako monotard.. Proto je jen na vás, jak postupovat - získat další rady od jednoho endokrinologa nebo se řídit doporučeními lékaře, který již kočku vyšetřil a předepsal terapii.

Re: Re: Proč je Protafan předepsán, ne Lantus nebo Levemir? 12/07/11 20:54

Díky za rychlou odpověď! Protafan bude muset dvakrát denně stříkat. Kočka pro jakoukoli nesvobodu (včetně užívání tablet a záběrů) "stojí za to zemřít." Odběr krve byl boj s divokými výkřiky. Oni drželi tři je (s alžbětinským límcem a ve zvláštním “úzkém” sáčku). Proto se obává, že boj za svůj život neocení - rád bych minimalizoval počet injekcí. V ideálním případě (pokud si Protafan píchnete) chcete použít Protafan NM Penfill pro Novopen 3 nebo Novopen 3 demi (krok 0, 5 jednotek). Existuje však podezření, že toto pero nepronikne kůži kočky. Mám pravdu

Re: re: re: Proč je Protaphan předepsán, ne Lantus nebo Levemir? 12/08/11 00:49

Tak levemir nebo lantus - také zaveden 2 krát denně. Ti majitelé, kteří injekčně aplikovali inzulín injekční stříkačkou, mě neinformovali o tom, že pero neproniklo kůži kočky. Já sám jsem nepoužil pera - takže nemůžu nic říct.

Re: Re: Re: Proč je Protaphan předepsán, ne Lantus nebo Levemir? 12/17/11 8:52 PM

Milá Natálie Jurievna,
Vyčníváme Protafan, zvolíme dávku. Existují 2 problémy:
1) s jídlem. Kočka během dne jedla malé porce. 12hodinová přestávka nestojí, je velmi špatný. Zeptá se, nedáme, zpočátku se zlobí a snaží se „okusovat“ nás, pak jeho síly náhle odejdou. Do doby zavedení inzulínu a krmení sil, on může jen jíst nemnoho malých kousků konzervy (pro diabetiky), a kočka usne. Po 30 minutách jsme se probudili, svedl s jídlem, dalších 5-6 kusů (jako výsledek, že jí 1 lžíce 2 krát a váží 4, 8 kg). Spí 2-4 hodiny, vstane, vyžaduje jídlo a všechno se znovu opakuje.
Pokud mu dáte alespoň nějaké jídlo (např. Lžíci suchých kopců pro diabetiky), chová se normálně, hraje, koupe atd.
Otázkou je: může "kousnout" mezi inzulínovými výstřely?
2) s odběrem krve. To neumožňuje brát, je možné si ho vzít silou někdy i jednou denně: schovává se, nevychází, pokusy ho silou nevedou k úspěchu. O žádné "křivce" ani nesníváme.
Třikrát denně si můžeme vyzvednout jen o víkendech, kdy v dobrém slova smyslu máme „všechno doma“.
Se skutečnou injekcí nejsou zatím žádné problémy, ani to necítí.
OTÁZKA: Je možné se zaměřit na vnější zdravotní stav kočky (během pracovního týdne) a na trojnásobné měření na víkendu?
Dnes je cukr vysoký (včetně stresu výše): 25 - 21 -23, 5 (s 12hodinovou přestávkou na jídlo, bez doplňků).
Zdá se mi, že dávka (a nyní je to 2 jednotky) by měla být zvýšena. Lékař, který nám předepsal Protafan, může být kontaktován pouze ve středu.

Re: Re: Re: Re: Proč je Protaphan předepsán, ne Lantus nebo Levemir? 12/18/11 00:07

podívejte se na vaši poštu. červená obálka v pravém horním rohu

Re: Re: Re: Re: Proč je Protaphan předepsán, ne Lantus nebo Levemir? 12/18/11 00:48

Dobrou noc!
1. Domnívám se, že není nutné nadále trvat na takovém neobvyklém režimu krmení pro kočku, zejména pokud se na něj cítí špatně. Ponechejte stejný režim podávání. Trochu to může být během dne. Je však nutné potravu odstranit přibližně 2-3 hodiny před zamýšleným měřením.
Je lepší krmit vlhké potraviny než suché.
2. Možná jste nějak špatně odebral krev. Podívejte se zde - http://www.uq.edu.au/ccah/ppt/homemngmntslides.pdf

3. V zásadě můžete nastavit dávku a tak - ale o víkendu by se měření měla provádět častěji - jednou za 3 hodiny.

Re: Re: Re: Re: Re: Proč je Protaphan předepsán, ne Lantus nebo Levemir? 18.12.2011 5:19

Díky, zkusme to vzít z tlapky. Pokud to nefunguje, vrátíme se k uchu. Vzali si to, co se učilo na veterinární klinice: řezané proužky podél uší, třel si ucho, propíchl nádobku jehlou z injekční stříkačky, změřil cukr. Problém je v tom, že kočka může ohnout ucho na stranu a dolů, „odejde“ pod prsty.
Ještě nerozumím, proč potřebuji vazelínu na odběr krve. Budu se snažit překládat poznámky z doporučeného zdroje přesněji.
Další otázka: jak zjistit, jaký typ diabetu u naší kočky, 1. nebo 2.? Byli jsme na návštěvě, mezi diváky byl mladý veterinář (ne endokrinolog), který se na to ptal, když jsme si stěžovali na situaci s kočkou: v případě diabetu typu 2 inzulín nepomůže. Lékař, kterého vidíme, o tom nic neřekl. Kde si o tom mohu přečíst?
Diagnóza "diabetu" byla provedena na základě vnějších znaků (pití, psaní), přítomnosti cukru v moči (hodně!) A krve (25 na biochemii). Současně je fruktosamin normální a celkový obraz není špatný.

Zpráva byla smazána 18.12.2011 11:18

Zpráva smazána moderátorem 12/20/2011 10:07:37 PM

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč je Protafan jmenován, ne Lantus nebo Levemir? 19.12.2011 01:51

Proč pak z rukou? Prověřili jste celý odkaz? Možná jste se nedostal na 6. stránku? To ukazuje ve velkém detailu as fotografií, jak vzít krev z ucha. Možná, že váš odkaz není plně načten? Vazelína rozmazala ucho - tak, aby se kapka krve nerozšířila na srst a nedržela si tvar.

Zde si můžete přečíst úvodní informace o diabetu u koček.

U diabetu 2. typu poskytuje včasná léčba inzulínem vysokou pravděpodobnost remise. Diabetes typu 2 se může změnit na diabetes typu 1.

Kočky s diabetem typu 2 mají obvykle normální nebo zvýšenou tělesnou hmotnost, téměř nikdy nemají ketoacidózu, a to ani při přetrvávající hyperglykémii.
Pokud opravdu chcete být zmateni tímto - pak můžete najít laboratoř - kde dělají krevní test na inzulín. Vidíte jeho koncentraci krve.
Pravda - myslím, že je nepravděpodobné, kde najdete.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč je Protaphan předepsán, ne Lantus nebo Levemir? 1/11/12 11:11

Vážená Natalia Y.,
před měsícem jsme začali léčit naši kočku Timofey a věci tam jsou stále. Nemůžeme vyzvednout dávku Protafanu (pod kontrolou a lékařem). Zpočátku postupně zvyšovaly dávku, dosáhly 2 jednotek - přestávky v kómatu 21. prosince (cukr byl 18, 7 před injekcí, po 3 hodinách dcera volala po práci, dorazila, změřila ji - 1, 9). Vytáhli se, pár dní nebyly vztyčené. Cukr se držel na úrovni 22-23. Začali jsme s 0, 5 jednotkami dne 01. ledna. Cukr do injekce 19, 8-23, po 6 hodinách: 11 na začátku nové "série" injekcí do 19, 5. 10. ledna - opět rozpad: na injekci = 18, 7; vztyčený 0, 5 jednotek, špatně jedl. Po 1, 5 hodinách, cukr začal prudce klesat (8, 3), pil se sladkou vodou - zvracel po 20 minutách, cukr po 4 hodinách, 9 - dal znovu sladkou vodu, zvracel po 15 minutách, ale cukr začal růst. Po 6 hodinách byla injekce 11, 9 a dosáhla večera 19, 8. Jelikož kočka během dne nejedla nic, na radu lékaře ve večerních hodinách, nebyla píchnuta.
Dnes ráno je cukr 22, 3, ale kočka už nejí. Rozhodli jsme se počkat až do večera, abychom zjistili, zda bude 0,5 libry „pod jídlem“ k jídlu a píchnutí.
Co dělat dál - nevíme. Dovolená je u konce, všichni pracují. Za měsíc, který uplynul od začátku diagnózy, se testy prudce zhoršily (dnes půjdu na konkrétní údaje, ale telefonicky řekli, že fruktosamin prudce vzrostl (norma byla před měsícem) a špatné výsledky jater).
Kočka odmítá jíst dietní konzervované potraviny (Purin DM jedl měsíc normálně), jedl nějaké suché Hills jídlo pro diabetiky. Nic konkrétního ještě, říká doktor, nabízí píchání 0, 5 jednotek, bez ohledu na to, co. A jestli znovu spadne do kómy, kdy budeme v práci?
Během měsíce kočka normálně jedla, ale nechtěla si přestávky v potravinách užívat déle než 3 hodiny. Křičel jsem den a noc, pokud jsem nedostal jídlo. Vznikl dojem, že se nejedná o rozmary, ale o nutnost, každé 3 hodiny.

Oba případy, kdy se cukr prudce snížil, to bylo na pozadí následujících ukazatelů: cukr je nižší než 19 a nepřítomnost normálního množství jedla během jedné hodiny po injekci. Poprvé - na 2 jednotky Protafan, podruhé - na 0, 5.

Prosím, informujte nás, co máte dělat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč: Protafan jmenován, ne Lantus nebo Levemere? 01/12/12 3:58

Dobrou noc! Doporučil bych následující situaci.
1. Měli byste se poradit se svým lékařem o přechodu na dlouhý inzulín, abyste se vyhnuli náhlým poklesům glukózy a opakovaným komplikacím inzulínové terapie ve formě hypoglykémie a následně ES. Protože Lantus / Levhemir obvykle nedávají tak rychlý a dramatický pokles a glukózová křivka je rovnoměrnější.
2. Pokud lékař nechce zvážit možnost změny inzulínu nebo nenabízí další cestu z vaší situace - mohu jen doporučit pozorování zvířete od jiného endokrinologa.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč je Protafan jmenován, ne Lantus nebo Levemir? 01/12/12 15:11

Díky za radu! Pokoušeli se mluvit o dlouhém inzulínu před dvěma týdny, po jednom zhroucení, ale doktor trval na Protafanu.

Na zprávy mohou odpovědět pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se a přihlaste se na stránku zadáním uživatelského jména a hesla do okna na pravé straně a můžete odpovídat na zprávy.

Před dotazem na fóru si přečtěte téma: "Jak se ptát na otázku vet.rachu", stejně jako seznam odpovědí na často kladené otázky, které vám pomohou ušetřit čas a rychle získat odpověď na svou otázku.
Zvláštní pozornost věnujte dokumentu: Příznaky onemocnění zvířat. Možná ve vaší situaci nemůžete očekávat odpověď na fóru, ale musíte naléhavě zavolat lékaře nebo vzít zvíře na veterinární kliniku!

Lantus nebo Protafan?

Diabetes a jeho léčba

Lantus nebo Protafan?

Úvod: СД1, 4 roky. Humalog + Protafan.
Je možné jít do Lantusu místo protafanu.
Otázkou je: stojí to za to?
Neříkejte o doporučeních lékaře, je mu to jedno, je to čistě moje volba.

Co byste dělal a proč?

Sergey
Pokyny pro Lantuse říkají: když přechází z NPH, 70-80% denní dávky NPH je napíchnuto jako první, poté korigováno po skutečnosti. Faktem je, že Lantus nezačne pracovat v plné síle od první injekce, potřebuje čas na to, aby začal pracovat, jak uvolnit setrvačník (platí také pro Levomir, o něco méně samozřejmě).

Lanus může opravdu jednou za den píchnout. Ale musíme nejprve zkusit výběr dávky.

A co je nejdůležitější, musíme si uvědomit, že dávka základny není něco neotřesitelného. Musí být upraven, může se lišit v závislosti na mnoha faktorech. Moje teplota závisí na prostředí. Léto přišlo k poklesu, v zimě největší potřeba. Jiní se mohou lišit.

Lantus, Levemir, Protafan, Humulin, atd.

  • 2
  • 19. listopadu 2010
  • 13:32

Stále více se člověk musí vypořádat s tím, že vysoce obsazeni lékaři. není dobře obeznámen s těmito léky ((Assign, a jak správně a správně vstoupit (neříkej ((A ne proto, že jsou zlí a chtějí ublížit, ale jednoduše.. ((nedělejte se do ((

Ale nakonec se stává naším problémem.

Proto se podělíme o naše znalosti, pozorování a zkušenosti v tomto tématu.

  • 2
  • 19. listopadu 2010
  • 13:36

Pokud jde o lantus. Moje pozorování.

Stále častěji se setkávám se skutečností, že ho kluci musí vstoupit ne jednou denně, ale dávku rozdělit do dvou dávek. To je dáno tím, že časté hypo noci a vysoké cukry ve večerních hodinách Při podání dvakrát denně se obraz dramaticky mění v pozitivním směru.

  • convert198904
  • 19. listopadu 2010
  • 14:15

Pro každého Lantuse svým vlastním způsobem. Také jsem měl, když jsem to dal večer. teď jsem v noci dal do noci a hypo, a vysoké cukry zmizely ve večerních hodinách.

  • frost4989
  • 19. listopadu 2010
  • 15:58

Existuje jedna velmi důležitá věc, kterou naše statečná reklama nebere v úvahu - „bazální“ potřeba inzulínu není stejná, tzn. i bez potravy a fyzických výměn se metabolismus (a rychlost dodávek cukru do krve, která nás zajímá) značně liší, a proto ani pozadí dlouhodobých není příliš fyziologické: (

takže nejsem ve spěchu prodloužit.

čeká na další zisk.

  • konkurs
  • 19. listopadu 2010
  • 20:16

a rozdělil jsem Lantus do dvou částí asi před dvěma týdny, cukr se stal hladším.

  • labyrint4424
  • 19. listopadu 2010
  • 21:23

Může však tělo zcela odmítnout vzít inzulin? Mluvím o udržitelném odporu. Například, to bylo protafan po mnoho let, a pak náhle bouchnout - a tělo začalo nudit? Nebo je to v zásadě nereálné?

a také - je tam někdo, kdo se pokusil vstoupit do protafanu třikrát?

  • aurora48
  • 19. listopadu 2010
  • 21:36

Právě teď, Lantus jsem dal jednou denně a nejsou žádné noční hypy!

Ve večerních hodinách nastal čas nočních hypů a vysokých cukrů - ukázalo se, že předávkování bylo velké! Zpomalil o 8 jednotek a vše je v pořádku! Děkuji Eleně Ivanově, která se o to postarala! a pak mě doktor doplnil. ((((

dobře, tam byl také booolsky problém s injekční stříkačkou pro Lantus, pak ne krátký, pak perekol! teď dělám jen stříkačku!

  • 2
  • 19. listopadu 2010
  • 23:30

Nerozuměl jsem vaší otázce týkající se protafanu.

Konkrétně protafanu.

Je to velmi dobrý inzulín. je však podáván dvakrát denně v intervalu 12 hodin.

Denní dávka se zpravidla nerozděluje rovnoměrně, méně se podává v noci a více ráno.

Mírná nepříjemnost spočívá v tom, že se jedná o zavěšení a je třeba jej otřást. A další rys - to je vrchol, ale pokud jasně pozorujete čas svých vrcholů, pak i velmi předvídatelný inzulin)

Často se stává, že po 4-5 letech (přibližně) přestane působit na osobu, v tomto případě je zobrazen přechod na jiný inzulín.

Přijmout nebo nepřijmout tělo 0 čistě individuálně Ale obvykle není problém s tím, pokud Lantus nesedí, pak se další prodloužené.

Podávají se třikrát. Je to kvůli silným vrcholům.

Denní dávka je rozdělena do 3 dávek.

  • labyrint4424
  • 20. listopadu 2010
  • 00:28

Neodpověděl jsem otázku zcela konkrétně)

Ale mám odpověď. Mám rád protafan. V posledních několika měsících se však vyskytly problémy. Lékař se chce pokusit přeložit do levmíru. Ale když žiji v Levemir)))) Chtěl bych se znovu s přáteli protafan, jinak bychom se nějak přestali bavit. Ráno rostou divoce, cukr, v noci, na konci dne, na večeři, na večer, já jsem na úrovni a nežiji na večeři večer))) Myslím, že ten krátký je dobrý. Něco mě prodlužuje. Nebo znovu opravte prodlouženou. Nebo to zkuste třikrát. brrrr. Je někde takové téma? Jste zde více a lépe znáte navigaci ve skupinách. A pak už se střecha - zkusím, ale nefunguje to ((((((

  • 2
  • 20. listopadu 2010
  • 01:30

Anna Pokud jste na protafanu od prvního dne, pak existují důvody:

1 Přestane na vás adekvátně jednat

2 Pravděpodobně byla šarže uložena nesprávně - možná byla zamražená nebo přehřátá nebo spadla na podlahu (například v lékárně)

3 Nebudou přátelé s krátkými.

Protafan se obvykle objevuje ve dvojici s aktrapidem.

VUT v Brně. Přes toto, on je často předepsán s Novorapid I. No, on nemá rád Protaphan takový pár (((

Novorapid nebo humalog, a dokonce i apidra, se chová nejvhodněji s Levemirem a Lantusem.

Na otázku - proč? Nebudu podrobně odpovídat, protože Beru to pro axiom. Čistě praktická pozorování několika let (na velmi mnoho lidí).

  • convert198904
  • 20. listopadu 2010
  • 08:01

Spaní *** TIME OUT *** Sandra, nesouhlasím s tím, že protafan není s Novorapids přátelský. Měl jsem takovou kombinaci a dokonce se dostali velmi dobře. vše záleží na těle. a existuje závislost na actropidu. po několika letech se ztrácí schopnost cítit. Ale pro každého se to děje svým vlastním způsobem.

  • 2
  • 20. listopadu 2010
  • 08:33

Andrew vím, že velmi často protaphanes chodí s Novorapidem, ale je to zvažováno. že jsou z různých generací.. obecně - nedoporučujeme kombinovat. To není já jsem přišel s)

Před 5 lety jsem byl na stejné akci, jako. seminář, a tam lidé mluvili - a endokrinologové a lidé sami s IDDM.

I když - souhlasím - každý má svou vlastní reakci.

Actrapid - pro jistotu.. Je to tak návykové, že asi rok po 3 trvalém použití. přestane pracovat úplně.

  • labyrint4424
  • 20. listopadu 2010
  • 09:55

) Ne, vím jistě, že jsem udělal s protafanem, nebo je se mnou. a acrapid a novorapid jsou normální s protaphan, oba, já já obvykle se přizpůsobím na pár dnů, jestliže já jsem šel na, a na klinice oni rozdali n.

  • 2
  • 21. listopadu 2010
  • 01:12

Nevím - co tam děláte, ale protafan je jako v armádě Všechno je přesné a jasné. Nemůžete ignorovat jeho vrcholy a mít čas na kachnu pod vlnou, aby nedošlo k zakrytí, zejména před druhou a čtvrtou hodinou po úvodu.

  • 2
  • 3. února 2011
  • 01:43

Promluvme si znovu o protafanu.

  • fireside3842
  • 3. února 2011
  • 02:02

S Prtafanem mi byl přidělen Apidra SoloStar. Jsou kompatibilní?

  • 2
  • 3. února 2011
  • 02:23

Stačí vzít v úvahu. PROTAFAN označuje inzulín PIKOVYH !!

  • fireside3842
  • 3. února 2011
  • 02:43
  • 2
  • 3. února 2011
  • 04:52

Subjekt skladování inzulínu.

  • aurora48
  • 3. února 2011
  • 11:45

Apidra je velmi rychlý inzulín, Marinka! důležitá je doba zavedení a stravování! váhat - kyčle se sklouzne nebo kyčlí kyčle dozadu!

  • konkurs
  • 3. února 2011
  • 19:19

Apidra je rychlá, ale když je cukr vysoký, nezačne rychle střílet.

  • 2
  • 3. února 2011
  • 23:06

Na apydra vsyokiz pomalu rozvíjet a dokonce i inzulín stejně. pokud není injikován do žíly.

  • fireside3842
  • 04.2.2011
  • 02:36

"Gipa sklouzne, nebo ten stejný gip se vrátí zpět!" - a co to znamená?))

  • 2
  • 04.2.2011
  • 02:52

To znamená, že ultra-krátký inzulín, který je apidra, může velmi rychle snížit hladinu glykémie, což znamená, že krevní cukr může klesnout tak rychle, že si ho ani nevšimnete! Vyčistěte jako elektrický šok jednou - to je vše.

a protože každá příčina má důsledek a jakýkoli účinek má příčinu, tak i zde.

na nízkém cukru, je člověk špatný ((a proto, aby nezemřel, organizace se chrání. A pak játra produkují látku - což vede k nouzovému nárůstu hladin glukózy v krvi. Ale protože je to nouzová pomoc, je obtížné kontrolovat její amplitudu. toto uvolnění glykogenu může být 10 mmol na litr a možná 27 mmol.

Vše individuálně Jako temperament)

Takový jev se nazývá Samojiho syndrom.

Nebo také nazývaná postglykemická hyperglykémie.

Něco takového. Pokud to není jasné, zeptejte se více.

  • aurora48
  • 09.03.2011
  • 14:31

a dnes mi dali Lantus v jejich rukou.

  • kontakt
  • 25. března 2011
  • 00:41

Byl jsem na Protafanu, ale nedávno jsem byl po dalším vstupu do nemocnice převezen do Lantusu. Řekni mi, který z těchto inzulínů je opravdu lepší? Moje otázka se týká také actrapidu a epidry.

  • 2
  • 25. března 2011
  • 02:01

Neexistuje žádná taková věc - horší nebo lepší.

Vše je čistě individuální.

Lantus je prodloužený inzulin a má se za to, že nemá žádné vrcholy, má však místo, kde má největší koncentraci v krvi. Lantus může dát rány a po 3 dnech (

To může také dát noční gips (pak tam je možnost představit ne 1 čas za den pro noc, ale rozdělit denní dávku 2 krát.

Protafan je špičkový inzulin a je podáván přesně podle hodin, jeho vrchol účinku je 2 hodiny, a proto je třeba i přes všechny záležitosti, po jeho zavedení, aby bylo možné lézt na hypo ((Lantus nevyžaduje takové snažení).

Obvykle na protafan a actrapid sedí od samého počátku inzulínové terapie od okamžiku projevu IDDM.

Mnozí sedí na takovém složení po dobu 2-3 let nebo více.

Pokud jde o actrapid. Je to také PEAK inzulín, který se začne rozvinout 30 minut po referenci.

Také vyžaduje snacking.

Epidra apidra není vrchol Více moderní Ale ne skutečnost, že je nejlepší fit Zkuste to správně.

No, obecně, moje rada - dostat se na čerpadlo by se měl pokusit najmout na měsíc. A uvidíme, co je to tak drahé, jak se zdá.

Pak se okamžitě zbavíte problémů s hypo a Lantus a jděte do naší skupiny o pumpách Tam budete rozhodovat o všech otázkách)

  • 2
  • 25. března 2011
  • 02:05

naší skupiny pro léčbu pumpy

  • termofilní
  • 25. března 2011
  • 02:48

Řekni mi, jaké dávky Lantusu děláš? Dělám 17 před spaním, ale zdá se mi, že je to příliš mnoho na hmotnost 48 kg (

  • 2
  • 25. března 2011
  • 02:52

Galina. Záleží nejen na váze.

Záleží na zkušenostech a stupni citlivosti a potřebě inzulínu.

17 ne moc Kdo řekl, že hodně?

je-li hypoglykemie pravděpodobně velká dávka a pokud je cukr normální, pak je to normální dávka.

  • 2
  • 25. března 2011
  • 02:53

Galina Musíme také vzít v úvahu denní dávku krátkého inzulínu.

  • 2
  • 25. března 2011
  • 02:55

viz denní dávky prodlouženého inzulínu

  • povolení
  • 25. března 2011
  • 20:46

Lantus je o 100% lepší než Protofan, Epiderm 100% lepší než Acrapid.. Neexistují žádné možnosti. Nechci vymačkat vodu v třecí misce, ale opakuji to. Kombinace Lantus + Epaydra --- vám umožňuje řídit nejlepší cukry. všechny odpolední svačiny jsou zapomenuty na noc, atd. všechno je jednoduché. pokud budete jíst, uvidíte, co budete a kolik, odhadované, vztyčené (epidra) a jíst nazdorove. a lantus umožňuje zapomenout na to, že taková hypo je.. pro 48 kg 17 lantus je hodně.. ale kolik je jednoduchých?

  • aurora48
  • 25. března 2011
  • 20:48

Ano, Seryoga! Tato kombinace je stále velmi vhodná, zejména pro důchodce.

Pro děti je to dobré - Lantus + Novorapid.

  • povolení
  • 25. března 2011
  • 20:50

Novorapid se od epidry liší takovými nevýznamnými nuancemi, které nestojí za to, aby se lidé obávali. jsou příliš zanedbatelné.

  • 2
  • 25. března 2011
  • 20:57

Lantus - kyselý inzulín A ne všechny vhodné.

  • 2
  • 25. března 2011
  • 21:00

A od Lantus odletět v hypo být zdravý!

  • aurora48
  • 25. března 2011
  • 21:28

od Lantusu odletět do hippu, pokud je dávka nesprávná.

  • termofilní
  • 25. března 2011
  • 21:39

Díky za odpovědi: Mám dávku Novorapidu - průměrně 4 + 8 + 8. Ale nechápu, jak počítat NovoRapid pro potraviny - 1 až 1 nebo 2 až 1. Obvykle to dělám pro každou 1 heh 2 jednotky. inzulín, ale cukry jsou většinou vysoké, kolem 10-13 večer (a lantus vypadá, že funguje normálně, asi šest ráno. Tady je další otázka o lantus: může být provedena před spaním? To znamená, že i když je to 2 ráno? Jdu večeři hodinu před spaním a dojde k aplikaci lantusu na Novorapid, pak musím počkat 2 hodiny po jídle a teprve pak udělat Lantus? Je možné to udělat současně s Novorapidem před večeří?

  • povolení
  • 25. března 2011
  • 21:53

v zásadě to dělají důsledně ve 22:00. Má malý vrchol 3-4 hodiny po podání. při předávkování - přesně o 1 ráno můžete očekávat lehké hypy. klidně, bez vyčerpávajícího zhora (vždy s předávkováním protophanem, a pokud je rozšířený inzulín v produkci vlasti tichý, pak se nedostanu k zhora) a jdu spát. je předvídatelný. létat stejně jako bez příznaků, nebo s dramaticky se vyvíjejícími příznaky - je nemožné.

  • 2
  • 26. března 2011
  • 02:41

Seryoga. Jak vám to ukážu. Kdo letí z Lantusu do hrocha?

Ne dále než jsem dostal zprávu od osoby z jiné země.

Odletěla v hypo (((kóma byla těžká.. ((Sotva jsem byl sotva vytažen.. Teď v nemocnici. Řekli, že budou sledovat každou noc.. Důvod je neznámý ((

Zkušený člověk. A značné zkušenosti (více než 10 let).

Tolik pro Lantuse..

A kompenzace je normální.

Další příklad mi blízký.

Syn mého přítele odletěl z Lantusu opakovaně v noci, asi v 3-4 hodiny nebo ještě dříve v jednu hodinu.

Letěl tvrdě ((s křečemi hrozné ((

Je dobře, že ona sama zkušená lékařka na ambulanci ho vzala z hypo (

Pak si vzpomínám, že naléhavě přešli k dalšímu prodlouženému, už po čase, kdy na výběr nebylo, přešli na Lantus, ale dvakrát denně.

  • 2
  • 26. března 2011
  • 02:45

V naší komnatě dívka v noci odlétla ((Kapets byl (((((((Už jsem věděl, že odletím. Hned jak se začala otáčet - okamžitě jsem se rozběhla k lednici a odtáhla banány. pouze banány pomohly udržet cukry až do rána.

Ne moc, ale podařilo se jim vyzvednout 2,4 mmol.

Je to dobře, že pak byla převezena do jiné místnosti a pak ji neustále podkopávala...

Mnoho příkladů jiných si nepamatuji. Když žili několik měsíců v nemocnicích - každý večer měli čas na běh s XE na odděleních a boxech.

  • 2
  • 26. března 2011
  • 02:45

Mnozí z nich jsou dokonce nuceni pumpovat kvůli tomu, protože nemůže uniknout z hypo, zejména v noci (

  • 2
  • 26. března 2011
  • 02:48

Tady je další otázka o Lantusovi: může to být před spaním? To znamená, že i když je to 2 ráno?

Lantus se zavádí nepřetržitě ve stejnou dobu.

Zpravidla je ve 21 hodin.

Někteří si vyberou 22 hodin. Ale ve všech nemocnicích a sanatoriích je Lantus podáván STRATTLY včas v 21 hodin.

Pokud jsou problémy s nočním HIPO ((poté se Lantus podává dvakrát denně. Denní dávka se dělí na 2krát.

  • aurora48
  • 26. března 2011
  • 08:56

Marina! a pokud jste zmeškali ve 21:00 nebo ve 22:00 - pak na 2 noci zadáme v% poměr, ale je lepší ho představit v dopoledních hodinách - také v% poměru!

Probudil jsem se s Lantusem, když předávkování, dokonce i menší, bylo! Mimochodem, Seryoga - nebudu říkat, že lodě byly snadné - plná brzda.

  • 2
  • 26. března 2011
  • 10:38

Měl těžké chlapce a mého přítele, když mu začaly první, měl asi 14-15 let ((

  • aurora48
  • 26. března 2011
  • 13:30

Chudák - musel dostat dávku koně. Mimochodem - s předávkováním Lantusem budou rány celý den. a chlapec měl jen jednoho?

  • 2
  • 26. března 2011
  • 1:45 hod

Neměl předávkování. Byli tam kompetentní lékaři.

stejně jako to hloupě na něj Lantus jednal (((

Ne, bylo tam několik Gipů a proto opustili Lantus, protože NENÍ ŘÍZENÍ (((hlavní věc, která byla hrozné bylo křeče ((na které nemohl polknout ((

  • povolení
  • 26. března 2011
  • 22:28

typický obraz předávkování... nesnažil se snížit? protože jestliže inzulín není vhodný a kvůli tomu problémy, pak snížení dávky o 2 jednotky vede k neobvykle vysokému cukru. Myslím, že Shaw "nevejde inzulín" - buď to hloupě nedělá nic bez ohledu na dávku, nebo je nemožné najít normu s krokem 1 jednotky.

  • kontakt
  • 26. března 2011
  • 23:58

Začne se epidra okamžitě chovat, nebo po chvíli?

  • 2
  • 27. března 2011
  • 00:18

Katyushka Pro někoho jako.

Zvláště individuálně. Některá ona okamžitě srazí a vy musíte zadat to bezprostředně po jídle. Pro některé to trvá dlouho, například 30 minut. Doporučuje se vstoupit před jídlem, cca 15 minut, je však nutné se zaměřit na glykemickou hladinu před podáním, pokud je cukr vysoký, například 17 mmol nebo 20 mmol l. Samozřejmě byste měli počkat o něco déle. Stráž jen nejvíce.

  • fireside3842
  • 21. září 2011
  • 04:30

Ahoj, teď jsem dostal Levemira poprvé, předtím to byl Lantus. Nový inzulín nejsem šťastný. Jak ho správně píchnout? Nic nechápu. Není to 24 hodin? 2 krát je třeba zadat? A pak mám během dne vysoký cukr, když nejsem ani jíst.

  • 2
  • 21. září 2011
  • 17:23

Levemir správně dvakrát natřete.

Denní dávka se zpravidla dělí na 2 krát. větší množství se podává ráno, například pokud je denní dávka přípravku Levemir 20 jednotek. ráno se představí například 13. a večer 7 jednotek. Aby nedošlo k hypnování v noci (

Velmi dobrý inzulín))

  • fireside3842
  • 21. září 2011
  • 19:31

Nevím o mé dávce, Lantus měl 9, ale zdá se mi, že je nutné zvýšit. Pak 5 až 5? A kolik času by mělo být mezi injekcemi?

  • 2
  • 21. září 2011
  • 23:18

12 hodin Proč potřebujete zvýšit dávku?

  • fireside3842
  • 22. září 2011
  • 03:12

Protože tato dávka není dostačující pro indikaci cukru, myslím si to sám. upřímně nevím o ničem

  • 2
  • 22. září 2011
  • 03:21

Nepřidávejte první týden, když nový inzulín - tělo reaguje citlivě na nižší dávky.

  • 2
  • 22. září 2011
  • 03:42

Pokud chcete testovat bazální inzulín, pak proveďte hladový test.

Měření glukózy v krvi přes noc. Pak ve 3 hodiny ráno pak v 5 hodin ráno, dále každé 2 hodiny až 14 hodin. A nic nejíst. Pokud je bazální strana adekvátní, pak se hladina glukózy příliš nemění, pokud chodíte sem a tam, bazální úroveň je nesprávně zvolena ((

  • 2
  • 22. září 2011
  • 03:43

V nemocnicích, jediný způsob, jak zkontrolovat. Nic špatného se nestihne hladovět) Můžete si zdřímnout)

  • fireside3842
  • 22. září 2011
  • 05:22

Ano, do včerejšího půlnoci jsem nejedl nic, ačkoliv jsem to neprováděl každé 2 hodiny, ale do 5 hodin jsem byl trochu povýšen, nelíbilo se mi to. Myslím, že tam nebyly žádné rány, i když si nejste jisti

  • 2
  • 22. září 2011
  • 13:55

Neexistuje žádné hádání, Marishka, a MONITOR by měl být A pak pokračovat v monitorování po jídle. Po 2 hodinách kontroly.

V opačném případě nebudete vědět. Nebo dejte monitor na několik dní, abyste přesně zvedli dávku.

Ale jen hladovět, a to ještě před 17 hodin ((ne kamilfo.. (

  • fireside3842
  • 22. září 2011
  • 17:27

Nehladoval jsem, nebyl čas jíst. Budu se samozřejmě snažit, ale to všechno je tak nepochopitelné. Dnes ráno jsem zapomněl píchnout dávku! Zvykla jsem si na Lantuse a včera večer jsem si namísto 10 strnula 6 a dnes v 5 hodin jsem cukr kolem 6,2. zvláštní. ale díky))

  • 2
  • 22. září 2011
  • 21:40

Marina Musíme vynaložit veškeré úsilí, abychom nezapomněli vtip. Nastavit budík na buňce)

  • subjunktiv6581
  • 28. září 2011
  • 09:37

Řekni mi, jak se Novorapid liší od Apidry?

Nemocnice byla přesunuta do Apidry, cukr se zlepšil, byl jsem potěšen. Ukázalo se však, že nám to nedávají ((Novorapid byl nabídnut. Teď si myslím, jak to dát (před nebo po jídle)).

  • povolení
  • 28. září 2011
  • 22:04

99% se neliší. on se otočí o něco rychleji, po jídle, když je cukr 3,5. a pokud je 5 a více - na všech, i když epidra, dokonce i novorapid - před jídlem

  • 2
  • 29. září 2011
  • 15:29

Novorapid je velmi dobrý inzulín.

Je to jen to, že apidra je stále nová, a proto tělo reaguje silněji a cukry jsou ideální, jakmile si na to zvyknu, není to fakt.

Tak, to - raduj se, že dává novorapid.

  • toponym92
  • 29. listopadu 2011
  • 11:49

Řekni mi, jsem teď na Aktrapidu, je tu příležitost přejít na NovoRapid. Stojí to za to.

  • frost4989
  • 29. listopadu 2011
  • 13:36

stojí za to, Novorapid pohodlnější.

rychle nemusí čekat 20 minut před jídlem.

plus to funguje o něco méně času než actrapid, není třeba jíst navíc.

ps ale musíte se nejprve přizpůsobit n.

  • cheat197908
  • 06.10.2012
  • 17:58

Prodám inzulín Lantus SoloStar Moskva

  • montpelier7940
  • 19. listopadu 2012
  • 01:33

Ultrashort inzulíny snižují cukr velmi rychle a dramaticky. To je silný účinek u některých lidí, kteří jsou vnímáni jako hypoglykémie, i když neexistuje a obvykle se projevuje zvýšením hladiny cukru 3-4 hodiny po jídle. pozadí s tím nemá nic společného! Mnoho lidí si myslí, že je třeba přidat pozadí, což problém zhoršuje. zbytečně na nahuštěném pozadí, ultra je ještě silnější. bylo to přesně to se mnou. odmítl lantusa nemůže být osoba je pozadí je stejný den a noc! spát dobře v noci a pracovat normálně během dne. To znamená, že dávky prodloužené přes noc a den by měly být odlišné. Nenutím nikoho, aby se vzdal Lantusu, pokud to pomůže jen těm, kteří jsou šťastní. jen někdo nese mléko, a kdo ne))) je nyní na actrapid a levemir. pozadí během dne kvůli delší akci actrapid. Noční legrace. když jsem šel s jídlem a po 2–3 hodinách, cukr 14–16 nedělal občerstvení a vtipy, vše se normalizovalo po 2–3 hodinách. Ale pro noc, pokud jste vysoký, pak dělám vtipy 1-2 jednotky. poslední GG byla 6,9, na ultras a lantus 8,5

  • montpelier7940
  • 19. listopadu 2012
  • 01:46

extrémně střední, humalog a novorapid vztyčeny jinak

  • colette
  • 24. října 2013
  • 14:17

Ahoj všichni. Prodám inzulín Lantus. Levná. Pro podrobnosti napište Lichku. Město Mariupol.

Bazální inzulín Lantus a Levemir - což je lepší a jaký je rozdíl?

Léky Lantus a Levemir mají mnoho společných vlastností a jsou dávkovou formou bazálního inzulínu. Jejich působení je v lidském těle udržováno po dlouhou dobu, což napodobuje konstantní uvolňování hormonu pankreatem.

Léky jsou určeny k léčbě dospělých a dětí starších 6 let, které trpí cukrovkou závislou na inzulínu.

Mluvit o výhodách jedné drogy nad jinou je poměrně obtížné. Pro určení toho, který z nich má efektivnější vlastnosti, je nutné zvážit každý podrobněji.

Lantus

Lantus obsahuje inzulín glargin, který je analogem lidského hormonu. Má nízkou rozpustnost v neutrálním prostředí. Přípravek samotný je hypoglykemickou inzulínovou injekcí.

Drug Lantus SoloStar

Složení

Jeden mililitr injekčního roztoku Lantus obsahuje 3,66378 mg inzulínu glargin (100 U) a další složky. Jedna náplň (3 ml) obsahuje 300 U. inzulín glargin a další složky.

Dávkování a podávání

Tento léčivý přípravek je určen výhradně k subkutánnímu podání, další způsob může vést k rozvoji těžké hypoglykémie.

Obsahuje inzulín s dlouhodobým účinkem. Lék by měl být podáván jednou denně ve stejnou denní dobu.

Během jmenování a po celou dobu léčby je nutné zachovat životní styl doporučený lékařem a podávat injekce pouze v požadované dávce.

Dávkování, doba trvání terapie a doba podávání léku se volí individuálně pro každého pacienta. I když se užívání v kombinaci s jinými léky nedoporučuje, ale u pacientů s diabetem 2. typu, může být předepsána léčba perorálními antidiabetiky.

U některých pacientů může dojít ke snížení potřeby inzulínu:

  • starších pacientů. V této kategorii lidí jsou nejčastější progresivní poruchy ledvin, v důsledku čehož dochází k neustálému snižování potřeby hormonu;
  • pacienti s poruchou funkce ledvin;
  • pacientů s poruchou funkce jater. Tato kategorie osob může mít sníženou potřebu v důsledku snížení glukoneogeneze a pomalejší metabolismu inzulínu.

Vedlejší účinky

Během užívání léku Lantus mohou pacienti pociťovat různé vedlejší účinky, z nichž hlavní jsou hypoglykémie.

Nicméně hypoglykémie není jediná možná, takové projevy jsou také možné:

  • snížená ostrost zraku;
  • lipohypertrofie;
  • dysgeuzie;
  • lipoatrofie;
  • retinopatie;
  • kopřivka;
  • bronchospasmus;
  • myalgie;
  • anafylaktický šok;
  • retence sodíku v těle;
  • angioedém;
  • hyperemie v místě vpichu injekce.

Kontraindikace

Aby se zabránilo negativním účinkům na tělo, existuje řada pravidel, která pacientům zakazují:

  • ve kterých je nesnášenlivost účinné složky nebo pomocných látek, které jsou ve složení roztoku;
  • trpící hypoglykemií;
  • děti mladší 6 let;
  • Tento přípravek není předepsán pro léčbu diabetické ketoacidózy.

Lék se používá s opatrností:

  • při zúžení koronárních cév;
  • se zúžením mozkových cév;
  • s proliferativní retinopatií;
  • pacienti, u kterých se rozvine hypoglykémie ve formě, která je pro pacienta nepostřehnutelná;
  • s vegetativní neuropatií;
  • s duševními poruchami;
  • starší pacienti;
  • s prodlouženým diabetem;
  • pacientů s rizikem vzniku těžké hypoglykémie;
  • pacientů se zvýšenou citlivostí na inzulín;
  • pacienti, kteří jsou vystaveni fyzickému stresu;
  • při pití alkoholu.

Levemir

Lék je analogem lidského inzulínu, má trvalý účinek. Používá se pro diabetes mellitus závislý na inzulínu.

Složení

Obsah inzulínu v jednom mililitru injekčního roztoku je podobný Lantusu. Další složky jsou: fenol, octan zinečnatý, voda d / i, metakrezol, hydroxid sodný, dihydrát hydrogenfosforečnanu sodného, ​​kyselina chlorovodíková.

Indikace a dávky

Dávkování Levemir jmenován individuálně. Obvykle se užívá jednou až dvakrát denně, s přihlédnutím k potřebám pacienta.

V případě užívání léčiva dvakrát denně by měla být první injekce podána ráno a další po 12 hodinách.

Aby se zabránilo rozvoji lipodystrofie, je nutné neustále měnit místo vpichu v anatomické oblasti. Nástroj se injikuje subkutánně do stehna.

Vedlejší účinky

Při užívání léku Levemir mohou být různé vedlejší účinky a nejčastější z nich je hypoglykémie.

Kromě hypoglykémie mohou nastat následující účinky:

  • narušení metabolismu sacharidů: nevysvětlitelný pocit úzkosti, studený pot, zvýšená ospalost, těžká únava, celková slabost, dezorientace orientace v prostoru, snížená koncentrace, neustálý hlad, těžká hypoglykémie, nevolnost, bolest hlavy, zvracení, ztráta vědomí, bledá kůže, nevratná dysfunkce mozku, smrt;
  • zrakové postižení;
  • porušení v místě vpichu: přecitlivělost (zarudnutí, svědění, otok);
  • alergické reakce: kožní vyrážka, kopřivka, svědění, angioedém, potíže s dýcháním, snížení krevního tlaku, tachykardie;
  • periferní neuropatie.

Kontraindikace

Lék je kontraindikován pro použití:

  • s přecitlivělostí na léčivo;
  • děti do 6 let.

S maximální opatrností:

  • během těhotenství musí být žena neustále monitorována lékaři a pravidelně monitorována hladina glukózy v plazmě;
  • během kojení, budete muset upravit dávkování léku a změnit dietu.

Předávkování

V současné době není dávka inzulínu definována, což by vedlo k předávkování lékem. Postupně se však může rozvinout hypoglykémie. To se stane, pokud bylo zadáno dostatečně velké množství.

Aby se pacient zotavil z mírné formy hypoglykémie, musí přijímat potraviny obsahující glukózu, cukr nebo sacharidy.

Pro tento účel se pacientům trpícím diabetem doporučuje, aby nosili produkty obsahující cukr. V případě těžké hypoglykémie, když je pacient v bezvědomí, musí injekčně aplikovat intravenózně roztok glukózy, stejně jako 0,5 až 1 miligram glukagonu intramuskulárně.

Pokud tato metoda nepomohla a pacient po 10–15 minutách nezíská vědomí, měl by mu být podána intravenózní glukóza. Poté, co se pacient vrátí do vědomí, musí jíst potraviny bohaté na sacharidy. To musí být provedeno, aby se zabránilo opakování.

Související videa

Srovnání léků Lantus, Levemir, Tresiba a Protafan, stejně jako výpočet optimální dávky pro ranní a večerní injekci:

Rozdíl mezi Lantusem a Levemirem je minimální a spočívá v některých odlišnostech vedlejších účinků, způsobu podávání a kontraindikacích. Pokud jde o účinnost, není možné určit, který lék je pro konkrétního pacienta lepší, protože jeho složení je téměř stejné. Ale stojí za zmínku, že za cenu Lantus je levnější než Levemir.

  • Stabilizuje hladinu cukru po dlouhou dobu
  • Obnovuje produkci inzulínu pankreatem

O Nás

Většina lidí věří, že testosteron se nachází pouze v krvi mužů. To však není tento případ. Je obsažena v ženském těle. Abnormální testosteron u žen má negativní důsledky, včetně plodné funkce.